Αποφύγετε Εικασίες Στην Ασφάλιση Ζωής

Η προστασία της οικογένειάς σας είναι το πιο σημαντικό πράγμα που μπορεί να σχεδιάσει κάθε άτομο κατά τη διάρκεια της ζωής του. Η αγορά ασφάλισης ζωής μπορεί να προκαλέσει σύγχυση και μια απογοητευτική διαδικασία. Ως ασφαλιστικός πράκτορας, γνωρίζω καλά τις λεπτομέρειες που πρέπει να γνωρίζει ένας πελάτης για να κάνει την απόφαση ευκολότερη και πιθανόν να επιλέξει μια κάρτα υγείας που να του ταιριάζει.

Αποφύγετε Εικασίες

Σε αυτό το άρθρο, θα προσφέρω πρακτικές συμβουλές για το πώς να αγοράζετε απλώς ασφάλιση ζωής.

Αναζητήστε Μια Εταιρεία Με Τουλάχιστον Βαθμολογία AA Ή Παραπάνω

Ανεξάρτητες εταιρείες όπως η Moody’s και η Standard & Poors αξιολογούν τις ασφαλιστικές εταιρείες με οικονομική ισχύ. Υπάρχει μικρή ή καθόλου διαφορά σε δύο εταιρείες με την ίδια ακριβή οικονομική βαθμολογία. Θα πρέπει να αισθάνεστε άνετα με οποιαδήποτε εταιρεία που έχει βαθμολογία AA ή υψηλότερη.

Όσον αφορά την τιμολόγηση, μην ξεγελιέστε να σκεφτείτε ότι οι ασφαλιστικοί πράκτορες καθορίζουν τις τιμές και ότι μπορείτε να διαπραγματευτείτε. Οι ασφαλιστικές εταιρείες καθορίζουν τις τιμές και εξαρτώνται από την ηλικία, το φύλο, την υγεία, το κάπνισμα, το οικογενειακό ιστορικό, δραστηριότητες όπως καταδύσεις, αγώνες αυτοκινήτων, ταξίδια στο εξωτερικό κ.λπ. Οι ασφαλιστικοί πράκτορες δεν επιτρέπεται να προσφέρουν στους πελάτες εκπτώσεις ή κίνητρα.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου προϊόντος. Συχνά θα δείτε τι φαίνεται να είναι το ίδιο προϊόν, αλλά σε χαμηλότερη τιμή. Κανονικά, ο λόγος για αυτό είναι ότι η πολιτική χαμηλότερων τιμών προσφέρει μια ασθενέστερη εγγύηση όπου η πολιτική δεν είναι εγγυημένη για ολόκληρη την περίοδο. Για παράδειγμα, μια πολιτική 10 ετών που είναι εγγυημένη μόνο για τα πρώτα 5 χρόνια.

Κατά την επιλογή ενός συμβολαίου, υπάρχουν σημαντικές λεπτομέρειες που πρέπει να λάβετε υπόψη, όπως η επιλογή της περιόδου εγγύησης, ο καθορισμός του κατά πόσον η πολιτική είναι μετατρέψιμη ή όχι και εάν είναι διαθέσιμη η επανεγγραφή η περίοδος εγγύησης καθορίζει το χρονικό διάστημα που το ασφάλιστρο παραμένει σε επίπεδο επιτοκίου.

Μόλις Τελειώσει Η Περίοδος Εγγύησης, Το Ασφάλιστρο Θα Αυξηθεί

Είναι σημαντικό να προσδιορίσετε πόσο καιρό θα χρειαστείτε την κάλυψη και να επιλέξετε ανάλογα. Οι περίοδοι εγγύησης κυμαίνονται από 1 έως 30 χρόνια.

Οι περισσότερες, όχι όλες, ασφαλιστικές εταιρείες θα προσφέρουν τη δυνατότητα μετατροπής του συμβολαίου σας σε μόνιμο συμβόλαιο για μια δεδομένη χρονική περίοδο.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, εάν επιλέξετε να μετατρέψετε την πολιτική σας, δεν απαιτείται να αποδείξετε την ιατρική ασφάλιση. Θα σας ζητηθεί να πληρώσετε το νέο ασφάλιστρο μόνο στην ηλικία σας. Η χρονική περίοδος που πρέπει να μετατρέψετε μπορεί να είναι η περίοδος εγγύησης ή λιγότερο. Είναι σημαντικό να ελέγξετε την περιγραφή της πολιτικής ή να ζητήσετε από τον πράκτορά σας να βεβαιωθεί.

Η επανεισδοχή αναφέρεται στο σημείο στο οποίο θέλετε να επεκτείνετε ή να αγοράσετε μια νέα πολιτική με την ίδια εταιρεία. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε εάν θα σας ζητηθεί να λάβετε νέα ιατρική εξέταση ή απλά να πληρώσετε το νέο ασφάλιστρο. Όλες οι εταιρείες έχουν διαφορετικούς κανόνες και θα πρέπει να τους κατανοήσετε πριν κάνετε την επιλογή σας.

Ένα Άλλο Σημαντικό Ζήτημα Είναι Η Επιλογή Του Δικαιούχου Σας

Είναι συνήθως μια εύκολη απόφαση όταν πρόκειται για τον σύζυγο ή τον σύντροφό σας, αλλά όχι εάν υπάρχουν ανήλικα παιδιά στην οικογένειά σας. Τα ανήλικα παιδιά που ορίζονται ως πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια δικαιούχος πρέπει να έχουν διοριστεί κηδεμόνα / κηδεμόνα για διαχείριση και διανομή χρημάτων σύμφωνα με την κρατική νομοθεσία.

Η επιλογή ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου ζωής δεν πρέπει να είναι μια δύσκολη διαδικασία. Επίσης, δεν χρειάζεται να γίνει μόνο του. Σήμερα, έχετε την επιλογή να συνεργαστείτε με έναν τοπικό πράκτορα ή να ψωνίσετε στο διαδίκτυο.

Ιστότοποι στο Διαδίκτυο όπως το www.kartaygeias.gr σάς επιτρέπουν να αναζητήσετε εκατοντάδες προϊόντα και να σας προσφέρουμε την τελική απόφαση για το ποιο θα υποβάλετε αίτηση.

Οι εταιρείες συνεργάζονται μαζί σας για την επεξεργασία της αίτησής σας και την αποστολή της πολιτικής σας μόλις εγκριθούν. Οι πελάτες μπορούν να περιμένουν να εξοικονομήσουν χρήματα με αυτόν τον τρόπο απλώς και μόνο επειδή είναι σε θέση να επιλέξουν τον εαυτό τους αντί να έχουν έναν πράκτορα να ωθήσει τα προϊόντα της εταιρείας του.

Ελπίζω αυτό το άρθρο να σας δείξει ότι η λήψη αυτής της σημαντικής απόφασης δεν πρέπει να είναι μια δύσκολη διαδικασία.